close
تبلیغات در اینترنت
خرید دامنه
مبانی نظری مدیریت بازاریابی

میهن پاورپوینت

مبانی نظری مدیریت بازاریابی، تبلیغات، کاراکتر یا شخصیت تبلیغاتی   توضیحات: 43صفحه فارسی (word) با منابع کامل   تحقیق آماده با رفرنس دهی کامل فارسی و انگلیسی و پانویس ها مناسب برای پروپوزال و پایان نامه   خلاصه ای از کار: مدیریت بازاریابی مدیریت بازاریابی عبارت است از فرآیند برنامه‌ریزی و اجرای پندار، قیمت‌گذاری، تبلیغات و توزیع ایده، کالا و خدمات به قصد انجام مبادلاتی که به تامین اهداف انفرادی و سازمانی منجر گردد  (کانتاپیپات، 2009). مدیریت بازاریابی تلاش آگاهانه‌ای…

مبانی نظری مدیریت بازاریابی

سید محمد میرعالی بازدید : 20 چهارشنبه 12 مهر 1396 : 18:26 نظرات ()
مبانی نظری مدیریت بازاریابی

مبانی نظری مدیریت بازاریابی، تبلیغات، کاراکتر یا شخصیت تبلیغاتی


 

توضیحات: 43صفحه فارسی (word) با منابع کامل

 

تحقیق آماده با رفرنس دهی کامل فارسی و انگلیسی و پانویس ها مناسب برای پروپوزال و پایان نامه

 

خلاصه ای از کار:

مدیریت بازاریابی

مدیریت بازاریابی عبارت است از فرآیند برنامه‌ریزی و اجرای پندار، قیمت‌گذاری، تبلیغات و توزیع ایده، کالا و خدمات به قصد انجام مبادلاتی که به تامین اهداف انفرادی و سازمانی منجر گردد  (کانتاپیپات، 2009).

مدیریت بازاریابی تلاش آگاهانه‌ای است برای به‌دست‌آوردن نتایج مثبت در مبادله با بازارهای هدف. مدیریت بازاریابی در هر بازاری کاربرد دارد و قابل اجراست. به‌طور مثال یک مدیر منابع انسانی با بازار نیروی کار یا یک مدیر خرید با بازار مواد اولیه سر و کار دارند. اما به‌طور کلاسیک، مدیریت بازاریابی به وظایف آن دسته از کارکنان سازمان اطلاق می‌شود که با فروش محصولات و خدمات نهایی سر و کار دارند؛ مانند مدیر فروش، مدیر تبلیغات و فروشندگان (جانسون، 2009).

.........................

 

آمیخته بازاریابی :

مفهوم آمیخته بازاریابی برای اولین بار در دهه 1950 به‌وسیله نیل بوردن معرفی شد و به P4 معروف گشت (گرانروس[2]، 1997،). آمیخته بازاریابی عبارت است از مجموعه ابزارهای موجود در دست سازمان که از طریق آن، سازمان کالا یا خدمات خود را ارایه می دهد.

اجزای آمیخته بازاریابی به شرح زیر توصیف می شود:

1) محصول: محصول شامل محصول فیزیکی  یا خدمات ارائه شده به مصرف کننده می باشد. محصول جنبه هایی مثل عملکرد ، ظاهر، بسته بندی، خدمات، گارانتی و غیره را در بر می گیرد.

2) قیمت: در قیمت گذاری باید حاشیه سود و واکنش قیمت گذاری و رقبا را در نظر گرفت. قیمت گذاری تنها شامل لیست قیمت ها نمی شود بلکه عواملی مثل تخفیف ها، تامین هزینه هاو موارد دیگر مثل اجاره بها را نیز در بر می گیرد.

3) مکان (توزیع): منظور از مکان، شبکه توزیع است که به عنوان ابزار رساندن کالا به مشتریان هدف می باشد. نظام توزیع، کارکردهای مبادله، لجستیگی و تسهیل کننده ایفا می کند.

توزیع شامل میزان پوشش بازار، انتخاب اعضای شبکه توزیع، سطح خدمات و لجستیک را شامل می شود.

4) ترویج (ترفیع): ابزارهای ترویج مربوط به برقراری ارتباط و فروش به مصرف کنندگان بالقوه می شود. از آنجا که این هزینه ها در مقایسه با قیمت کالا بیشتر است یک تحلیل سود و زیان به منظور دستیابی به سود هدف بایستی صورت پذیرد.

ابزار های ترویج شامل تبلیغات ، فروشندگتی فردی، پیشبرد فروش، روابط عمومی و بازاریابی مستقیم می شود که توضیع هر یک در زیر می آید.

1) تبلیغات عبارتست از هر گونه ارایه و معرفی ایده ها، کالاها یا خدمات که توسط فرد یا موسسه مشخصی انجام می شود و مستلزم پرداخت هزینه می باشد.

2) روابط عمومی : ایجاد مناسبات مطلوب با جوامع مختلفی است که با شرکت سر و کار دارند از طریق ایجاد تصویرذهنی مطلوب، با بر طرف کردن مسایل ، شایعه ها  و وقایع نامطلوب.

3) پیشبرد فروش: محرک های کوتاه مدت برای تشویق فروش یا خرید محصول یا خدمات.

4) فروشندگی فردی: ارائه فردی کالا که توسط نیروی فروش شرکت و به منظور فروش و ایجاد رابطه با مشتری انجام می شود.

5) بازاریابی مستقیم: استفاده از ارتباط مستقیم در جهت رسیدن به مصرف کننده و مخاطب، ‌عمدتاً از طریق بهره گیری از شیوه های نوین ارتباطی از قبیل تلفن، پست، دورنگار، پست الکترونیک و اینترنت.

.....................

تبلیغات و اهمیت آن

واژه "Advertising" در لغت به ‌معنای تبلیغ، تبلیغات تجاری و شهرت‌پراکنی (شاه محمدی، 1385) و به‌طور کلی "عمل جلب توجه مردم به محصول یا فعالیت تجاری (محمودی، 1381) می‌باشد و در اصطلاح شکلی از ارتباط غیرشخصی است که در ازای پرداخت پول به‌وسیله یک حامی مالی مشخص با استفاده از رسانه‌های گروهی برای ترغیب مخاطب با تأثیرگذاری بر او صورت می‌گیرد (ولز و همکاران[3]، 1383).

..........................

ادوار تاریخی تبلیغات بازرگانی

در مطالعه تاریخی تبلیغاتی بازرگانی می‌توان براساس یک تقسیم‌بندی، چهار دوره کلی در نظر گرفت:

1. دوره ارتباطات شفاهی (دوره باستان)؛ این دوران را می‌توان بر مبنای کانال‌های مورد استفاده در تبلیغات بازرگانی به سه دوره تقسیم نمود.

دوره اول، دوره بهره‌برداری از جارچی‌های شهر و جار زدن در راستای تبلیغات بود که در آن دوران از این کانال که اولین کانال ارتباطی بود، در شهرهای کهن همچون بابل، آتن و روم برای تبلیغ و اطلاع‌رسانی استفاده می‌شد.

دوره دیگر، علایم تجاری بود که در آندره استادکاران با حک علایمی بر روی تولیداتی چون کوزه و سفال به تبلیغات تجاری دست می‌زدند.

در دوره دیگر هم، با نوشتن جملات و یا کشیدن نقاشی بر روی دیوارها و سنگ‌ها و تابلوهایی از جنس سنگ یا سفال که بر بالای مغازه‌ها نصب می‌شد، اقدام به تبلیغات بازرگانی می‌نمودند (باهنر و همکاران، 1388).

.................

مولفه‌های تبلیغات تجاری

تبلیغات تجاری یا بازرگانی، از سوی دانشمندان به صورت‌های متعددی تعریف و تبیین گردیده و هر یک از ایشان مؤلفه‌های خاصی را مدنظر قرار داده‌اند. اهمّ این مؤلفه‌ها عبارت‌اند از:

1. غیرشخصی بودن؛ تبلیغات بازرگانی گونه‌ای از ارتباط غیرشخصی می‌باشد که در آن آگهی‌ها مکمل و یا جانشین فروش شخصی خود فروشنده و مراجعه وی به خریدار می‌شود و به‌طور غیرشخصی به‌وسیله واسطه‌ها و یا وسایل تبلیغاتی مانند روزنامه، تلویزیون و ... انجام می‌شود.

2. مروج ایده‌ها، کالاها و خدمات؛ تبلیغات بازرگانی در کنار تبلیغ اجناس ملموس به تبلیغ امور خدماتی نیز می‌پردازد.

3. انجام در مقابل پرداخت وجه؛ یعنی بابت تبلیغ به تبلیغاتچی پول پرداخت می‌شود و تبلیغات بازرگانی رایگان نیست.

4. حائز فرد یا سازمان مشخص بودن؛ بدین بیان که در تبلیغات بازرگانی منبع تبلیغ یا موسسه تبلیغ‌کننده کاملاً شناخته‌شده بوده و می‌توان به وی مراجعه کرد و این‌گونه نیست که آگهی بازرگانی، منبع فکر و ایده ترویجی را مشخص ننماید (کیا، 1381).

...................

اهداف تبلیغات بازرگانی

1. معرفی کالا و خدمات؛ در جهان اقتصاد امروز، صاحبان کالاها و فرآورده‌ها، گذشته از دادوستد داخلی، درصدد تولیدات و فرآورده‌ها به بازارهای بین‌المللی و مشتریان خارجی، خود را ناگزیر از شناساندن بهینه کالا یا کالا‌های خویش می‌بینند و دست به تبلیغات تجاری در دامنه‌ای محدود یا گسترده می‌زنند (ترابی، 1381).

...................

گونه‌شناسی تبلیغات تجاری

تبلیغات تجاری را می‌توان از جهات گوناگونی مورد تقسیم‌بندی قرار داد که برخی از آن‌ها بدین قرارند:

1. انواع تبلیغ تجاری برحسب نوع رسانه؛ آگهی تجاری براساس نوع رسانه‌ مورد استفاده جهت انتقال پیام تجاری، به موارد زیر تقسیم می‌شود:

الف) تبلیغات چاپی (ماند تبلیغ در روزنامه‌ها)

ب) تبلیغات پخشی (مانند تبلیغ در رادیو)

ج) تبلیغات پستی

د) تبلیغات خیابانی (مانند نصب پوستر)

ه) تبلیغات فروشگاهی، که در فروشگاه‌ها و توسط برچسب‌ها یا راهنمایان فروش به‌طور مستقیم یا غیرمستقیم انجام می‌شود.

 2. انواع تبلیغ تجاری برحسب هدف؛ آگهی تجاری براساس هدف آگهی به گروه‌های زیر تقسیم می‌شود:

الف) تبلیغ مصرفی: در این نوع تبلیغ از محصول یا خدماتی برای اقناع نیاز شخصی یا خانوادگی استفاده می‌شود.

ب) تبلیغ صنعتی: این نوع تبلیغات جنبه عمومی نداشته و عمدتاً متوجه مدیران کارخانه‌ها و مجتمع‌های صنعتی می‌باشد.

ج) تبلیغ بازرگانی: این نوع تبلیغات خطاب به بازرگانانی می‌باشد که به منظور کسب سود، کالاها را بازفروش می‌کنند.

د) تبلیغ حرفه‌ای (واسطه‌ای):  این نوع تبلیغ متوجه صاحبان حرفه‌های شناخته شده می‌باشد.

ه) تبلیغ پیشه‌ای و مدیریتی: این نوع تبلیغ متوجه اشخاصی است که پیشه‌ای تخصصی دارند.

 3. انواع تبلیغات تجاری برحسب نوع ارائه؛ انواع تبلیغ بر این مبنا عبارت‌اند از:

الف) تبلیغ مستقیم یا صریح (کنش مستقیم یا سخت‌فروش): در این نوع تبلیغ، آگهی‌دهنده پیام خود را مستقیماً و به‌گونه صریح به اطلاع مخاطبان رسانده و مخاطبان از تبلیغ بودن آن اطلاع کامل دارند مانند آگاهی‌های تجاری در رادیو.

ب) تبلیغ غیرمستقیم یا ضمنی (کنش غیرمستقیم یا نرم‌فروشی): شیوه‌ای از تبلیغات است که در آن آگهی‌دهنده می‌کوشد پیام خود را ضمن یک فرصت یا فعالیت‌ غیرتبلیغاتی به اطلاع مخاطبان برساند، به‌گونه‌ای که تمام یا اغلب مخاطبان تبلیغی بودن پیام را در نیابند. به‌طور مثال در یک فیلم سینمایی یک نوشابه خاص را در چند صحنه نشان می‌‌دهد (افشار، 1379). از ویژگی‌های این نوع تبلیغ آن است که لزوماً از اشکال و قانون‌مندی‌های مشخص تبلیغ استفاده نشده بلکه از فرصت‌های پیش‌آمده به‌صورت زیرکانه در جهت هدف خود، استفاده می‌شود (متولی، 1380).

....................

نقش‌های تبلیغات تجاری

تبلیغات تجاری براساس کارکردهایی که در عرصه صنعت و اجتماع دارند، چهار نقش مختلف دارند:

1. نقش بازاریابی؛ تبلیغات یکی از عناصر برنامه ارتباطاتی بازاریابی همه‌جانبه یک شرکت محسوب می‌شود.

2. نقش ارتباطاتی؛ تبلیغات شکلی از ارتباطات جمعی است که انواع مختلف اطلاعات مربوط به بازار را در محل بازار، به قصد همخوان کردن خریداران و فروشندگان انتقال می‌دهد.

3. نقش اقتصادی؛ بر اساس مکتب قدرت بازار، تبلیغات ابزار ارتباطات اقناعی و ترغیبی است که بازاریابان برای منحرف کردن توجه مصرف‌کنندگان از قیمت کالا به‌کار می‌برند. در مقابل باید دانست که مکتب رقابت بازار، تبلیغات را به‌مثابه منبع اطلاعاتی که حساسیت مصرف‌کننده را نسبت به قیمت افزایش می‌دهد و رقابت را برمی‌انگیزاند، قلمداد می‌کند.

4. نقش اجتماعی؛ تبلیغات چندین نقش اجتماعی را به‌عهده دارد که عبارت‌اند از:

الف) اطلاع‌رسانی در مود محصولات جدید

ب) آموزش طریقه استفاده از این نوآوری‌ها

ج) کمک به فراهم شدن امکان مقایسه محصولات و تصمیم‌گیری‌ آگاهانه

د) تأثیر در احساس زیبایی‌شناختی مخاطبان و انعکاس روندهای مربوط به طرح‌ها و مدها (کوفمان، 1388).

...................

محتوای تبلیغات بازرگانی

سازندگان تبلیغات بازرگانی جهت تحقق بخشیدن به خواسته‌هایشان باید جاذبه‌ای قانع‌کننده ایجاد نمایند که بعضی اوقات این جاذبه‌ها ساده و توصیفی بوده و گاهی دقیق و پیچیده‌اند. باید دانست در اکثر موارد تبلیغات بازرگانی کمتر به ارائه اطلاعات به شیوه مستقیم و جاذبه‌های عقلانی و ارائه اطلاعات روشن در مورد محصول متمسک شده و در عوض می‌کوشند که با جاذبه‌های غیرمستقیم مصرف‌کنندگان را ماهرانه فریب دهند و به‌عبارت دیگر مصرف‌کننده را با اطلاعات غیرمستقیمی احاطه کنند و در واقع با نوعی تردستی او را به خرید محصول معینی ترغیب کنند. بیان مورخ اقتصادی "دیوید پوتر" در مورد هدف تبلیغات تجاری موید این ویژگی‌ اکثر تبلیغات بازرگانی می‌باشد. وی معتقد است که هدف آگهی در مرحله اول برانگیختن آرزوهای نهفته است و یا بیدار کردن و تحریک نیازهایی است که در وهله اول در خواسته‌های شخصی قرار ندارند. بر مبنای این نظریه باید گفت که تبلیغات می‌کوشد تا افراد را به خرید یک کالا وادار نماید اما نه به‌خاطر مزایای آن کالا و یا نیازهای افراد به آن کالا؛ بلکه به‌خاطر نیاز و میلی که خود تبلیغات آن را ایجاد می‌کند. لازم به توضیح است که تبلیغات تجاری از جاذبه‌های غیرمستقیم متفاوتی در هنگام تبلیغ کالاها بهره می‌جوید و تقریباً هر جاذبه قابل تصوری در پیام‌های بازرگانی به‌کار می‌رود. از جمله این جاذبه‌ها و اطلاعات غیرمستقیم؛ نگرانی و ترس، وعده زندگی توأم با آرامش و وعده شادی و نشاط می‌باشد (متولی، 1380).

....................

تأثیرگذاری تبلیغات تجاری

تأثیرگذاری تبلیغات تجاری در یک الگوی علمی مشخص با توجه به هدف های مورد نظر خود دست می یابد و دارای فرآیند برنامه ریزی مشخص و مرحله ای تحقیقاتی شامل تعیین اهداف، تخصیص بودجه، تصمیم گیری راجع به پیام و رسانه و مقایسه با اهداف از پیش تعیین شده می باشد. چنانچه تمام مراحل به درستی طی شود، میزان اثربخشی تبلیغات تا حد قابل ملاحظه ای افزایش خواهد یافت (پورغفاری لاهیجی، 1383).

..................

تبلیغات تجاری در ایران

تبلیغ بازرگانی از ابزارهای مهم بازرگانی برای ارتباط با بازار و جامعه و نفوذ در دل و فکر مخاطبان به منظور تاثیرگذاری و تغییر در تصمیم و رفتار آنان است. به عبارت دیگر تبلیغ وسیله ای است برای تاثیر و تغییر. تبلیغ بازرگانی یک وسیله است و هدف نیست که متاسفانه در جامعه ما گاهی هدف قلمداد می شود و آن قدر در تبلیغ به عنوان هدف غرق می شویم که فراموش می کنیم چگونه به عنوان وسیله، از آن استفاده کنیم. تبلیغ بازرگانی یک وسیله ارتباطی است و باید مخاطب خود را بشناسد و بکوشد با آگاهی از اصول و تکنیک های ارتباطی و استفاده درست از آنها مخاطب را آگاه سازد، دعوت، ترغیب، تشویق و متقاعد کند و در خدمت اقتصاد، صنعت، تولید و جامعه باشد. اگر این وسیله را به درستی نشناسیم و به نقش و اهمیت آن پی نبریم، نمی توانیم به درستی از آن استفاده کنیم، همانطور که امروزه شاهد بکارگیری تبلیغ غلط در بعضی از زمینه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی هستیم و انتقادات شدیدی متوجه تبلیغات کشور است. تبلیغ بازرگانی یکی از ابزارهای مهم بازاریابی است که با سایر عناصر آمیزه بازاریابی از جمله محصول، قیمت و توزیع در ارتباط است و کسی که تبلیغ می کند، نه تنها باید با ابزارها، تکنیک ها و علم بازاریابی آشنا باشد، بلکه شایسته است که تبلیغ و چگونگی انجام تبلیغات بازرگانی را هم در ارتباط با سایر ابزارهای بازاریابی بداند (ترابی، 1381).   
...................

کاراکتر یا شخصیت تبلیغاتی

به عنوان یکی از راهبردهای تبلیغاتی، می توان نقش های جدیدی خلق و ترویج نمود و به عنوان نشانی از محصول یا خدمات مورد نظر در تمامی تبلیغات به طور مداوم و مستمر به کار برد. این کار منجر به بوجود آمدن هویتی منحصر به فرد برای یک محصول می باشد و همین امر سبب پیشرفت و موفقیت بازار فروش آن محصول می گردد (رفیعی، 1388).

........................

عوامل موثر بر تأثیرگذاری کاراکتر تبلیغاتی

- رعایت سادگی

 به عنوان نخستین راهبرد موثر تبلیغاتی می توان از رعایت سادگی نام برد. چراکه هر چه کاراکتر صریح تر و هدف مشخص تر باشد، درک آن آسانتر بوده و توسط جمع بیشتری از مخاطبان رمزگشایی خواهد شد. استفاده از عناصر تصویری پیچیده و غیرمرتبط و دنبال نمودن اهداف گوناگون، تفکیک هدف اصلی را با مشکل مواجه نموده و پیام گیر را سر در گم می کند. اما اگر تمامی عناصر و خود کاراکتر با صدایی واحد و به دور از استعاره های گوناگون، در راستای انتقال پیامی ساده و صریح عمل نماید، مخاطبان می توانند به آنها واکنش نشان داده و این پیام واحد را درک نمایند. چنین راهبردی برای برقراری ارتباط با مخاطبان برخوردار از سطح دانش پایین تر و یا کودکان نیز مناسب به نظر می رسد (رهبرنیا و مهریزی، 1387).

.........................

اصول طراحی کاراکتر تبلیغاتی

در طراحی دقیق از یک سوژه یا یک کاراکتر باید بدانیم که درست به مانند مجسمه با آن برخورد کنیم. طراحی خطی به ما کمک نمی کند در تمامی مراحل می بایست فرم کامل و حجمی کاراکتر در طراحی لحاظ شود یعنی فقط خط نکشیم بلکه ارزش خطی - حجمی خط خود را تصور کنیم چون ما با آن می توانیم تعریف فرم صورت و بدن کاراکتر خود را منتقل کنیم.

به طور آشکار طراحی کاراکتر در بین مدیا های مختلف با هم تفاوت دارد. کاراکتری که برای چاپ طراحی میشود احتیاج به جزییات کامل دارد. و کاراکتری که بر روی پرده سینما میرود جزییات بیشتری نسبت به کاراکتری که بر روی تلویزیون و یا مونیتور نمایش داده میشود دارد.

بعضیها اعضای بدن کاراکترها را ( چشم و دست و گوش و…) را به شیوه ی منحصر به فردی طراحی می‌کنند، بعضی ها به قوانین و اصول ویژه ای تکیه می‌کنند، از تصاویر و فضا‌های انتزاعی بهره می‌برند و یا ترفند‌های خاص و تازه ای را در طراحی یک شخصیت ابداع می‌کنند و بعضی دیگر هم در طراحی و ارائه ی حالتها و فیگورهای خاص خبره هستند.

................

دوست داشتنی بودن کاراکتر در هر وضعیت 
قدرت کاراکتر بستگی به میزان پشتیبانی شدن آن از سوی کاربران دارد. پشتیبانی شدن کاراکتر برای شرکت نیز مزایای زیادی دارد. برخی از مردم دوست دارند آیتم ها و کاراکترهایی را انتخاب کنند که احساس می کنند قسمتی از شخصیت خودشان است و برخی دیگر دوست دارند هر کاراکتر را در یک مجموعه جمع آوری کنند. داشتن یک گروه از کاراکترها پتانسیل شرکت را برای تجارت بالا برده و به کاراکتر اصلی شرکت عمق و جذابیت بیشتری می دهد  (آگیلوی، 1380).

...............

منابع

اسدی طاری، محمدحسن؛ تاریخچه تبلیغات بازرگانی، فصلنامه رسانه، شماره 13، 1372، ص 54-55.

اسفرجانی، ش. 1382. هدف های تبلیغات، ماهنامه تدبیر، سال چهاردهم، شماره 133. صص 32-39.

افسر، م. 1381. تصویرسازی در تبلیغات. پایان نامه کارشناسی ارشد رشته هنر، گرایش مالی، دانشگاه الزهراء، دانشکده هنر.

.......................

.........................


[1]- Johnson

[2]- Granroos

[3]- Welz et al.

قیمت فایل فقط 27,000 تومان

خرید


مراحل خرید:


1- پیش از خرید محصول توضیحات آن را به دقت مطالعه کنید زیرا محتوای فایل شامل تمام آن چیزی است که در توضیحات نوشته شده (نه کمتر و نه بیشتر)

2- پس از انتخاب فایل مورد نظر خود روی دکمه "دانلود" کلیک کنید
3- در مرحله بعد و در قسمت "تکمیل فرم خرید" مشخصات خواسته شده را به دقت وارد کنید و سپس روی دکمه "پرداخت و دانلود فایل" کلیک کنید.

(ایمیل را بدون www وارد کنید. نمونه صحیح ایمیل: gsmyha@gmail.com)
3- در این مرحله به صفحه پرداخت وارد شده و با تمام کارت های عضو شتاب می توانید هزینه را واریز نمایید
4- پس از پرداخت موفق مجددا به سایت برگردانده می شوید و لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود و علاوه بر آن یک نسخه از فایل به ایمیل شما هم ارسال می گردد تا با خیال راحت فایل خود را دانلود کنید.

(در صورتی که ایمیل فایل ناب به صندوق ورودی شما نرسیده ، باید پوشه اسپم را در ایمیل خود باز کنید و آنرا به صندوق ورودی انتقال دهید تا لینک دانلود فعال شود)


چند نکته مهم:

* پس از خرید فایل تا سه روز فرصت دارید تا فایل را بررسی کنید و در صورتی که فایل مطابق با توضیحات ارائه شده نبود از طریق بخش "تماس با ما" جزییات خرید را برای ما ارسال کنید تا پس از بررسی ، هزینه پرداختی شما را به حسابتان واریز کنیم.


* برای خرید محصولاتی که کمتر از 5000 تومان قیمت دارند نمی توانید از کارت بانک ملی استفاده کنید چون بانک ملی این اجازه را به دارندگان کارت بانک ملی نداده و به همین دلیل پیشنهاد می شود که برای خریدهای کمتر از 5000 تومان از کارت سایر بانکها استفاده نمایید.


* اگر صفحه لینک دانلود ظاهر نشود علت آن گزارش تخلف فایل و غیر فعال شدن فایل از طرف سایت می باشد. در این شرایط از طریق بخش "تماس با ما" جزییات خرید را برای ما ارسال کنید تا پس از بررسی ، هزینه پرداختی شما را به حسابتان واریز کنیم.

1 در هنگام خرید فایل به هیچ وجه از وی پی ان استفاده نکنید زیرا به احتمال زیاد خرید شما موفق نخواهد بود.


* در هنگام خرید از مرورگرهای فایرفاکس و کروم استفاده کنید و به هیچ وجه از مرورگر اینترنت اکسپلورر استفاده نکنید چون با توجه به آپدیت نشدن این مرورگر در چند سال اخیر ، در فرایند خرید و دانلود فایل اختلال بوجود خواهد آمد.

2 دانلود مرورگر گوگل کروم (نسخه 32 بیتی)

2 دانلود مرورگر گوگل کروم (نسخه 64 بیتی)

3 دانلود مرورگر فایرفاکس (نسخه 32 بیتی)

3 دانلود مرورگر فایرفاکس (نسخه 64 بیتی)


* برای حفظ کیفیت و همچنین دانلود آسانتر ، تمامی فایل ها فشرده شده و با فرمت rar یا zip آپلود شده اند. برای باز کردن فایل باید حتما نرم افزار win rar بر روی سیستم شما نصب شده باشد.

4 دانلود نرم افزار win rar (نسخه 32 بیتی)

4 دانلود نرم افزار win rar (نسخه 64 بیتی)


* در صورتی که از گوگل بصورت مستقیم به بخش دانلود وارد شده اید ، می توانید روی نام فایل کلیک کنید تا توضیحات فایل برای شما نمایش داده شود.

* برای سهولت دانلود فایل ها توسط شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که از نرم افزار اینترنت دانلود منیجر استفاده کنید.

5 دانلود نرم افزار اینترنت دانلود منیجر

با آرزوی خریدی مطمئن برای شما

پاورپوینت های مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی
تبلیغات
محل تبلیغات شما
درباره ما
مرجع تخصصی دانلود پاورپوینت و پروژه
آرشیو
آمار سایت
  • کل پاورپوینت ها: 1760
  • کل نظرات : 3