close
تبلیغات در اینترنت
مبانی نظری هویت سازمانی

میهن پاورپوینت

مبانی نظری هویت سازمانی   توضیحات: 29صفحه فارسی (word) با منابع کامل   تحقیق آماده با رفرنس دهی کامل فارسی و انگلیسی و پانویس ها، برگرفته از مقاله های فارسی و ترجمه تخصصی متون مقاله انگلیسی با ترجمه آماده کتاب های خارجی و کتاب های داخلی رشته های مختلف، مناسب برای انجام و نوشتن پروپوزال و آماده کردن فصل دوم پایان نامه، توضیح مولفه های پرسشنامه و مقاله داخلی و خارجی و طرح های تحقیقاتی   خلاصه ای از کار: مقدمه   هویت سازمانی، شخصیت یا هویتی بصری است که می تواند در مورد گروهی از…

مبانی نظری هویت سازمانی

سید محمد میرعالی بازدید : 72 چهارشنبه 05 مهر 1396 : 1:34 نظرات ()
مبانی نظری هویت سازمانی

مبانی نظری هویت سازمانی


 

توضیحات: 29صفحه فارسی (word) با منابع کامل

 

تحقیق آماده با رفرنس دهی کامل فارسی و انگلیسی و پانویس ها، برگرفته از مقاله های فارسی و ترجمه تخصصی متون مقاله انگلیسی با ترجمه آماده کتاب های خارجی و کتاب های داخلی رشته های مختلف، مناسب برای انجام و نوشتن پروپوزال و آماده کردن فصل دوم پایان نامه، توضیح مولفه های پرسشنامه و مقاله داخلی و خارجی و طرح های تحقیقاتی

 

خلاصه ای از کار:

مقدمه

 

هویت سازمانی، شخصیت یا هویتی بصری است که می تواند در مورد گروهی از محصولات مشابه و یا خدمات هم خانواده از یک منبع مشترک، تحقق یابد. هویت سازمانی عاملی اساسی در جذب و نگهداری مشتری، افزایش میزان فروش و بهبود وضعیت اقتصادی محسوب می شود  و  نقش آن در زمانی که تعداد رقبای تجاری ارائه دهنده محصول یا خدمات افزایش می یابد، آشکارتر می شود. در طراحی و رواج هویت سازمانی، توجه به مسائل تبلیغاتی و بازاریابی و زیر شاخه های آنها ضروری بوده و نتیجه مطلوب آن است که وفاداری مشتری به هویت سازمانی افزایش یابد.

...................

 

- مفهوم هویت و شناخت هویت اجتماعی

 

هویت مقوله‌ای است كه هم در سطح فرد می‌تواند مطرح باشد و هم در سطح اجتماع. بررسی هویت قومی و هویت ملی بیشتر از اینكه در سطح فرد مطرح باشد در سطح اجتماع مطرح است. اولین نظریه‌ها برای تعیین و تعریف هویت، نظریه‌هایی هستند كه بیشتر فرد مدار بودند و واحد تحلیل آنها فرد بود و بعدها كسانی دیگر

...............

- هویت سازمانی

 

برای پاسخ به این پرسش كه هویت سازمانی چیست، باید به چگونگی كار یك سازمان، نزدیكتر شد. سازمانها سیستم‌های اجتماعی هستند كه برای رسیدن به هدفهای معین ایجاد می‌شوند. آنها شامل عناصری هستند كه به صورت یك پیكر واحد شكل داده شده اند. این پیكر یك قصد و منظور دارد. همان‌گونه كه در تعریف بالا بیان شد، ساختار به گونه‌ای است كه افراد بتوانند برای اداره كردن كار با یكدیگر، همكاری و مشاركت كنند. عناصر پایة سازمان، وظایفی است كه از آن انتظار می رود انجام دهد، فناوری كه برای این كار استفاده می‌كند و هدفهایی كه برای خود تنظیم می‌كند. در مجموع می‌توان گفت: هویت سازمانی، یك ابزار استراتژیك برای رسیدن به هدفها و چشم‌اندازهاست. جومِری هچ، پروفسور در تئوری سازمانی در دانشگاه ویرجینیا، دربارة هویت سازمانی این گونه می نویسد: «هویت سازمانی مربوط به تجارب و ایده هایی است كه اعضا به طور كلی از سازمان دارند.»(Hatch,1997).

.......................

- ساخت و شکل گیری هویت سازمانی

 

سازمان ها هویت خود را برای هر دو دسته مخاطبان داخلی و خارجی آشکار کرده و آن را مخابره می کنند. علایم، نشانه ها و پیام هایی که از سوی محیط داخلی و خارجی سازمان توسط اعضاء دریافت می شود، بر ادراک آنها از سازمانی که در عضویت آن هستند اثر گذار است. از آنجایی که علائم مخابره شده از سوی محیط داخلی و خارجی سازمان، در شکل دهی به ادراک اعضای سازمان نقش اساسی دارند، سازمان ها می توانند از طرق اعمال توجه نسبت به هر دو دسته عوامل درون سازمانی و برون سازمانی، نسبت به ایجاد یک هویت سازمانی مستحکم و قوی اقدام کنند (Labiance et al., 2001).

...............

در اینجا مهم ترین عوامل موثر بر شکل گیری و ساخت مستمر هویت سازمانی گفته می شوند:

- توجه رسانه ها:

شهرت و اعتبار را می توان در زمره مهم ترین دارایی های نامحسوس سازمان برای دستیابی به مزیت رقابتی تلقی کرد. هال[1] (2007) بیان می کند، شهرت و آوازه سازمان جزء دارایی ناملموس آن است. پژوهش ها نشان................

- وجهه خارجی سازمان

كسب وجهه بیرونی از طریق ب هدست آوردن پاداش های خار جی، نشان دهنده ی قوت سازمان در مقایسه با سایر رقبا بوده، سازمان را در جایگاهی مناسب و مورد توجه عموم قرار خواهد داد. سازمان ها همچنین از

..............

- ارتباط خارج سازمانی

سازمان تصویر خود را از طریق برقراری ارتباطات شكل می دهد . ارتباطات فراگردی است که سهامداران به..............

- تیم مدیران عالی سازمان

ادراک تیم مدیران عالی از تصویر سازمان، بر نحوه ادراک آن ها از فضای سازمان و نحوه شکل گیری هویت آن..............

مدیریت منابع انسانی

تمرکز بر برنامه های آموزشی و ابتکار و نوآوری در قلمرو مدیریت منابع انسانی، بیان کننده پیامی قوی درباره ویژگی های بارز مورد نظر در هویت سازمان بوده و اهمیت این خصایص را مد نظر مدیران قرار می دهد و به.............

ارتباطات داخلی سازمان

پژوهش های زیادی به بررسی نقش مناسب بودن فضای ارتباطات درون سازمان در افزایش هویت یابی افراد با سازمان اشاره كرده اند. برای مثال پژوه ش های صورت گرفته توسط اسمیت، پرون، و ون ریل (1999) به وجود رابطه میان جو ارتباطی سازمان و هویت سازمانی صحه گذارده اند (بالمر[2]، 2001).

................

عملیات سازمان

عوامل و زمینه های سازمانی مؤثر در شكل گیری هویت سازمان را می توان در قالب سه دسته ساختار سازمانی، ساختار وظایف یا عملیات سازمان و ساختار پاداش تقسیم بندی كرد. برخی سازمان ها از طریق به..............

- مولفه های هویت سازمانی

- رفتار سازمانی

رفتار سازمانی مطالعه تأثیر افراد، گروه‌ها و ساختار بر رفتار در سازمان‌ها است که هدف آن، به کار بردن این دانش برای بهبود کارایی سازمان‌ها است. رفتار سازمانی علم مطالعه و کاربرد دانش درباره نحوه برخورد مردم، افراد و گروه‌ها در سازمانها می‌باشد. این کار با رویکرد سیستمی انجام می‌شود. یعنی روابط بین مردم و سازمانها.....................

ارتباطات

ارتباطات یك فرآیند است كه از آن راه افراد یا گروه های متشكل از افراد، به یكدیگر پیام می فرستند. پیام ها از..........

- نمادگرایی

یك نماد، احساسات یا ارزشهای فردی اعضای سازمان را متبلور یا هدایت می‌كند، تا حدی كه هر عنصر از...........

- شخصیت

در دنیای تجارت هرچند که استفاده از تکنولوژی از قبیل سخت افزاری و نرم افزاری از ضروریات میباشد لکن نیروی انسانی یا همان مغزافزاری نقش اساسی و مهم را ایفا میکند. ممکن است مدیران و کارشناسان و دیگر.............

- بیان هویت یك سازمان
هویت سازمانی به وسیله اینكه چگونه اعضا نسبت به سازمان فكر و احساس می‌کنند، به وجود می آید. هویت شركت و نشان شركت هم از اینكه چطور مشتریان، سرمایه گذاران و مردم دیگر در بیرون سازمان از هویت...............

- هویت سازمانی و مولفه های آن در بانک ها

مفهوم هویت سازمانی و مولفه های آن در بانک ها شکل خاصی به خود می گیرند. در بانک ها کسب هویت سازمانی یک پروسه زمان بر می باشد و بسیار نیازمند کار جدی است. اصلاح ساختار سازمانی و عملیاتی بانكها.............

منابع

آغازعسل ، امیرخانی طیبه فصلنامه علوم مدیریت ایران بهار 1387 ؛ 3 (9) : 105-130.

استیفن رابینز: تئوری سازمان (ساختار، طراحی، كاربردها)، ترجمه دكتر الوانی، نشر صفار، 1378.

اشجع، ا.، نوری، ا و سماواتیان، ه. 1387. رابطه مشارکت در تصمیم گیری و اعتماد با رفتار مدنی سازمانی،

.................

 


[1] - Dhalla

[2] - Balmer

قیمت فایل فقط 25,000 تومان

خرید


مراحل خرید:


1- پیش از خرید محصول توضیحات آن را به دقت مطالعه کنید زیرا محتوای فایل شامل تمام آن چیزی است که در توضیحات نوشته شده (نه کمتر و نه بیشتر)

2- پس از انتخاب فایل مورد نظر خود روی دکمه "دانلود" کلیک کنید
3- در مرحله بعد و در قسمت "تکمیل فرم خرید" مشخصات خواسته شده را به دقت وارد کنید و سپس روی دکمه "پرداخت و دانلود فایل" کلیک کنید.

(ایمیل را بدون www وارد کنید. نمونه صحیح ایمیل: gsmyha@gmail.com)
3- در این مرحله به صفحه پرداخت وارد شده و با تمام کارت های عضو شتاب می توانید هزینه را واریز نمایید
4- پس از پرداخت موفق مجددا به سایت برگردانده می شوید و لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود و علاوه بر آن یک نسخه از فایل به ایمیل شما هم ارسال می گردد تا با خیال راحت فایل خود را دانلود کنید.

(در صورتی که ایمیل فایل ناب به صندوق ورودی شما نرسیده ، باید پوشه اسپم را در ایمیل خود باز کنید و آنرا به صندوق ورودی انتقال دهید تا لینک دانلود فعال شود)


چند نکته مهم:

* پس از خرید فایل تا سه روز فرصت دارید تا فایل را بررسی کنید و در صورتی که فایل مطابق با توضیحات ارائه شده نبود از طریق بخش "تماس با ما" جزییات خرید را برای ما ارسال کنید تا پس از بررسی ، هزینه پرداختی شما را به حسابتان واریز کنیم.


* برای خرید محصولاتی که کمتر از 5000 تومان قیمت دارند نمی توانید از کارت بانک ملی استفاده کنید چون بانک ملی این اجازه را به دارندگان کارت بانک ملی نداده و به همین دلیل پیشنهاد می شود که برای خریدهای کمتر از 5000 تومان از کارت سایر بانکها استفاده نمایید.


* اگر صفحه لینک دانلود ظاهر نشود علت آن گزارش تخلف فایل و غیر فعال شدن فایل از طرف سایت می باشد. در این شرایط از طریق بخش "تماس با ما" جزییات خرید را برای ما ارسال کنید تا پس از بررسی ، هزینه پرداختی شما را به حسابتان واریز کنیم.

1 در هنگام خرید فایل به هیچ وجه از وی پی ان استفاده نکنید زیرا به احتمال زیاد خرید شما موفق نخواهد بود.


* در هنگام خرید از مرورگرهای فایرفاکس و کروم استفاده کنید و به هیچ وجه از مرورگر اینترنت اکسپلورر استفاده نکنید چون با توجه به آپدیت نشدن این مرورگر در چند سال اخیر ، در فرایند خرید و دانلود فایل اختلال بوجود خواهد آمد.

2 دانلود مرورگر گوگل کروم (نسخه 32 بیتی)

2 دانلود مرورگر گوگل کروم (نسخه 64 بیتی)

3 دانلود مرورگر فایرفاکس (نسخه 32 بیتی)

3 دانلود مرورگر فایرفاکس (نسخه 64 بیتی)


* برای حفظ کیفیت و همچنین دانلود آسانتر ، تمامی فایل ها فشرده شده و با فرمت rar یا zip آپلود شده اند. برای باز کردن فایل باید حتما نرم افزار win rar بر روی سیستم شما نصب شده باشد.

4 دانلود نرم افزار win rar (نسخه 32 بیتی)

4 دانلود نرم افزار win rar (نسخه 64 بیتی)


* در صورتی که از گوگل بصورت مستقیم به بخش دانلود وارد شده اید ، می توانید روی نام فایل کلیک کنید تا توضیحات فایل برای شما نمایش داده شود.

* برای سهولت دانلود فایل ها توسط شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که از نرم افزار اینترنت دانلود منیجر استفاده کنید.

5 دانلود نرم افزار اینترنت دانلود منیجر

با آرزوی خریدی مطمئن برای شما

پاورپوینت های مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی
تبلیغات
محل تبلیغات شما
درباره ما
مرجع تخصصی دانلود پاورپوینت و پروژه
آرشیو
آمار سایت
  • کل پاورپوینت ها: 1902
  • کل نظرات : 3